مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:362023-05-31اقتصادي

آشفته بازار نان در قزوین| کمبود آرد و کیفیت پایین نان، دغدغه جدی مردم و نانوایان


آقای احمدی که صاحب نانوایی است و 52 سال سابقه فعالیت در این شغل را دارد و اولین نان سنگکی آبیک را پخت کرده در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: از سال 90 تا 93 که آرد را از کرج تهیه می کردم اوضاع نان خوب بود و دو روز اگر در سفره می ماند انگار تازه از تنور در آمده بود اما اکنون که آرد را از استان قزوین تهیه می کنیم بعد از چند ساعت نان بیات و سفت می شود.

این نانوا می افزاید: زمانی که به آرد نامناسب اعتراض می کنیم در پاسخ به ما می گویند دفعه بعد وضعیت بهتر می شود اما همین که آرد را دریافت می کنیم می بینیم فرقی نکرده است.

حمل و نقل آرد بسیار ضعیف است پسر این نانوا هم که به پدرش کمک می کند معتقد است با اجرای طرح هوشمند سازی آرد و نان، وضعیت فرقی نکرده و برخی افراد فاقد کارت عابر بانک هستند و برای دریافت نان باید از مردم التماس کنند تا از کارت آنها بکشند و به آنها پول پرداخت کنند این در حالی است که کارت خوان همیشه فعال نیست و قطعی دارد.

وی می گوید: حمل و نقل آرد بسیار ضعیف است، به عنوان نمونه چهارشنبه حواله را صادر کردیم اما دوشنبه آرد رسید، دو روز تعطیل کردیم و در مدت 6 روز با 20 کیسه آرد سعی کردیم کمتر نان بپزیم و مغازه را تعطیل نکنیم.

علت اینکه آرد دیر به دست ما می رسد این است که از یک کارخانه به نام به نان که کیفیت آرد آن نسبت به دیگر جاها بهتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفته بازار نان در قزوین| کمبود آرد و کیفیت پایین نان، دغدغه جدی مردم و نانوایان

آشفته بازار نان در قزوین| کمبود آرد و کیفیت پایین نان، دغدغه جدی مردم و نانوایان